вівторок, 15 травня 2018 р.

СП "Рік чудес", 5

Всім привіт!  
Сьогодні 15 травня і я продовжую ділитися з вами чудесами!
В мене продовжується період неймовірних чудес) А у вас?
- продовжую свої спроби в скрапі, різних завданнях та челенджах) Завжди з нетерпінням чекаю результатів та нових завдань!
-приймала участь у завданні Арт Клубу і отримала подарунок від спонсора 
Магазин Scrapbooking-ukraine подарував набір скрап паперу та мішечок корисних дрібничок) 
-приймала участь в челенджі і отримала сертифікат на придбання чудових штампів ТМ Сherrylana designs
- а ще запрошую в гості до чудових майстринь, які разом зі мною повірили в чудеса;))) Нас вже шестеро!
Обновляти пост буду по мірі додавання нових звітів)
1) Тетянка "Волшебный дом", продовжує дивувати багатогранністю та рукодільними шедеврами! В планах у неї освоїти ткацький верстат!
2) Марина ""Мой разноцветный мир" отримала чудові подаруночки

3) Юля "БЛОКНОТИК" приєдналася і поділилася чудовими новинами)
 4) Катя "Крылатый Слон и Компания" теж повірила в чудеса та приєдналася до нашої компанії)
5) Наталка  "Рукодельные тропинки" виграла та отримала чудову цукерочку)
А ви вірите в чудеса???
Запрошую приєднатися до СП, адже чудеса трапляються з тими, хто в них вірить!!!
Правил чи обов'язків нема ніяких) Хоча мені було б приємно, якщо ви візьмете собі банер)  В звітах відмічаєте все те неймовірне, несподіване, дивовижне, від вас незалежне, що з вами сталося за місяць.
Я звітувати буду 15 числа щомісяця. Всі бажаючі можуть залишати свої звіти в коментарях.
До зустрічі)

9 коментарів:

  1. Здорово когда сбываются чудеса!

    ВідповістиВидалити
  2. Танечка, поздравляю с новыми "скрап вкусностями" - чудеса да и только)))

    ВідповістиВидалити
  3. Таня и я присоединяюсь к твоему проекту чудес - https://nataliblogg.blogspot.ru/2018/05/blog-post_24.html#comment-form

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталочка, я дуже рада) З задоволенням додам твій звіт!

      Видалити
  4. Таня, у меня очередное чудо: https://trish-colours.blogspot.com/2018/07/3.html, ты забери в следующий пост)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мариночка, я дуууже рада!!! Трохи закрутилася, не написала вчасно звіт( спробую виправитися)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...