неділю, 7 квітня 2013 р.

І до мене докотилося...

Привіт) Ось і до мене дійшла естафета "Три вопроса рукодельнице". Її передала мені Катя. Дякую за визнання)))

Правила проведення:
- Розмістити картинку в пості;
- Чесно відповісти на всі поставлені вам запитання;
- Задати свої запитання;
- Передати естафету трьом іншим рукодільницям, оповістивши їх про це.
 Мої відповіді на питання:
1. Хотелось ли Вам заняться другим видом рукоделия, если да то каким? (Чи хотілось би Вам зайнятися іншив видом рукоділля, якщо так то яким?)
- Дуже хочеться спробувати "приручити" ведмедиків Тедді та Тильдочок, плетіння кошиків з паперу, створити топіарій, освоїти батік, приготування домашнього шоколаду.......
2. Какая музыка - фильм Вас вдохновляет? ( Яка музика-фільм Вас надихає?)
-  Мультики про фею Дінь-Дінь (такі позитивні та чарівні, що можна передивлятися декілька разів поспіль). До речі, вона теж рукодільниця)))
3. Есть ли у вас свой рукодельный магазинчик, что сподвигло на его открытие, впечатления? (Чи є у Вас свій рукодільний магазинчик, що надихнуло на його відкриття, враження?)
- А про таке я навіть ще і не мріяла)
І я передаю естафету:
Мої питання до дівчат:
1.  Над чим Ви зараз працюєте? (Над чем Вы сейчас работаете?)
2.  Яка Ваша найзаповітніша мрія? (Какая Ваша самая заветная мечта?)
3.  Чи є у Вас "довгобуд", якщо є, то який і чому він не завершений? (Есть ли у Вас "долгострой", если есть, то какой и почему он не завершен?)

1 коментар:

  1. Домашний шоколад! Ммм!

    Таня, спасибо за вопросы!

    http://zabawa-csc.blogspot.ru/2013/04/blog-post_8.html

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...