понеділок, 1 квітня 2013 р.

Моя перша нагорода


 

Урааа! Заходжу сьогодні в блог а тут Еля мене нагородила!))) Цю нагороду вручають блогерам, у яких менше, ніж 200 ПЧ. Якщо ви  отримуєте цю нагороду, ви повинні написати 11 фактів про себе та відповісти на запитання, яке вам задали. Ви можете передати цю нагороду 11 іншим блогерам, не забуваючи поставити їх до відома! Та задати їм 11 питань. Номінувати того, хто номінував вас - заборонено!!!
Мені задали розповісти про 11 випадків знайомства і тісного спілкування з рукодільницями, чи то через інтернет, чи особисто.
Ох... Ну і задали ж)) Навіть  не знаю... Згадаю-познайомлюсь - напишу.
Ну а тепер - список імен тих, кого я хочу нагородити:
1.Елена (блог Perfelotta)
2.Галина та Світлана (блог decohome)
3.Марина (блог Bears land)
  4.Юлія (блог Ёжик и компания)
5.Оля (блог Шьем малышам)
6.Наталія (блог Hand-made by Natty Lavrusha)
7.Поліна (блог А в небе апрель)
8.Марія (блог Вышивающая улитка)
9.Ольга (блог Мастерская Души)
10.Катя (блог Бирочка)
11.Антоніна (блог Узоры на канве)
А ось моє запитання до всіх : Напишіть 11 найкумедніших випадків в житті, які траплялися із вами. (все-таки ж сьогодні 1 квітня))
11 фактів про мене:
1. Мені 34 роки;
2. В мене є донечка, також Тетяна, якій 12 років, та чоловік Микола, якому 41 рік;
3. В нас живе морська свинка;
4. Крім рукоділля, я люблю читати ;
5. Не люблю мити посуд і дощову погоду;
6. Часто починаю якийсь проект, але потім відкладаю його в "скриню" (буду виправлятись);
7. Люблю шоколад, цукерки і випічку, відпочивати на природі;
8. Займаюся з донькою посткроссінгом
9. У дитинстві закінчила музичну школу по класу фортепіано, але зараз не граю;
10. Намагаюся регулярно відвідувати спортклуб та басейн;
11. На вихідних ми з сім'єю влаштовуємо домашній кіносеанс з попкорном.
Хух, нарешті дописала)

6 коментарів:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...